Tuesday, 10 January 2012

Visi & Misi Iskandar 2012

Visi:

Untuk mencapai kecemerlangan dari segi fizikal (Kesihatan) dan juga pelajaran seluruhnya, lebih kepada Matematiks dan Sains.

Misi:

Menjadi lebih aktif dalam aktiviti-aktiviti sekolah



Visual ini memaparkan bagaimana saya ingin menjadi lebih positif dalam hidup. Suasana mungkin amat menyedihkan oleh kerana beberapa faktor, tetapi jika saya menpunyai sikap yang positif pasti akan berjaya. Dengan sikap bergini, saya boleh menjadi lebih fokus, kerana saya yang memilih untuk menjadi gembira, dan bukan mengikuti suasana. Kita selalu ada keputusan untuk dipilih, dan haruslah kita memilih keputusan yang membawa kesan yang paling memanfaatkan kepada saya. Akhirnya, saya yang akan mendapat kebahagiaan, dan inilah hidup saya.

1 comment:

  1. Kita tidak akan terlepas dari masalah dalam kehidupan. Pendekatan yang awak ikuti amat baik - berfikiran secara positif. Ia akan menjadikan kita lebih waras dalam membuat segala pertimbangan sebelum membuat keputusan yang terbaik.

    ReplyDelete